جلسه هماهنگی کمیته روابط عمومی، تبلیغات و بازرگانی پروژه آمارگیری مشاغل کشور به منظور جمع بندی نهایی برنامه های پیش‌ رو، برگزار شد.

با توجه به نزدیک شدن زمان اجرای عملیات پروژه آمارگیری از مشاغل کشور و ضرورت جمع بندی نهایی برنامه های پیش رو، اولین نشست هماهنگی و کمیته روابط عمومی، تبلیغات و بازرگانی موسسه بانک اطلاعات مرجع ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در این جلسه، برنامه‌های اطلاع رسانی و تبلیغاتی پروژه آمارگیری مشاغل کشور مورد بررسی قرار گرفت.

امینی مدیر پروژه در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی برای انجام این پروه اظهار داشت: به دلیل ابعاد وسیع، عملیات اجرایی پروژه آمارگیری از مشاغل کشور از حساسیت ویژه ای نیز برخوردار است و همین مسئله مسئولیت ما را بیشتر می کند.

وی با اشاره به اجرای گام‌به گام برنامه ها، طبق زمانبندی صورت گرفته یادآورشد: باید با دقت و وسواس ویژه ای بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قدم بر می‌داریم تا به بهترین شکل ممکن این پروژه را مدیریت و راهبری کنیم.

در ادامه این جلسه برنامه های مربوط به این پروژه تشریح و  بررسی شد و ابعاد اطلاع رسانی آن  مورد ارزیابی قرار گرفت و هر یک از اعضای کمیته گزارش خود را ارائه و تصمیماتی بر مبنای آن اتخاذ شد.

گفتنی است «پروژه بزرگ آمارگیری از مشاغل کل کشور» به زودی در استان اصفهان و سپس در سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

1402/06/12

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *