اپلیکیشن لینک سفر

لینک-سفر

امروزه صنعت گردشگری به عنوان يكي از پر درآمدترين صنعت روز دنيا محسوب می شود و يكی از اهداف اصلي برنامه ريزان و مسئولان دولتهای حاكم در اكثر كشورهای جهان است. افزايش جمعيت، پيشرفت علوم و فنون، فراغت و بسياری عوامل ديگر، باعث جلب توجه عموم مردم به مقوله گردشگری شده است، لذا متخصصين اين صنعت اذعان می دارند كه توسعه گردشگری بدون پيشرفت و توسعه زيرساختها، تبليغات، نيروی انسانی شاغل ماهر، آموزش ديده، فناوری اطلاعات و اركان آن به هيچ عنوان ميسر نمی گردد.

ایران یکی از چند تمدن بزرگ و معدود کهن جهان در کنار تمدن‌هایی همچون چین، مصر و یونان به شمار می‌رود که به اذعان اغلب کارشناسان و صاحب‌نظران شهیر باستان‌شناسی، قدمتی بالغ بر 2500 سال دارد.

مطابق آخرین آمار جهانی که پیش از آغاز همه‌گیری کرونا در اوایل سپتامبر سال 2019 میلادی توسط مجمع جهانی اقتصاد اعلام شد، ضمن بررسی 14 شاخص تأثیرگذار با عنوان “رقابت‌پذیری کشورها در سفر و گردشگری” ایران در بین کشورهای جهان در لایه گردشگری دارای رتبه 89 بوده است.

پلتفرم چند جانبه لینک سفر، بستری برای برقراری ارتباط بین چندین طرف معامله در یک ارتباط خرید خدمات گردشگری است.

این پلتفرم که تایید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را اخذ نموده و مقرر شده است که به عنوان پلتفرم مرجع اطلاعات و خدمات گردشگری در ایران مطرح گردد. خدمات کلی این پلتفرم شامل بلیط، تور، اقامت، سفر هوشمند، گردشگری سلامت، خرید سوغات، اطلاعات جامع گردشگری، بازی و سرگرمی، آموزش و …. است.