اپلیکیشن سوپر اپلیکیشن ستایش

ستایش

در پرتو عنایات خداوند متعال و توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیرو تاکید مقام معظم رهبری بر تلاش در عرصه نوسازی و اعتلای پژوهش های دینی و اسلامی و استفاده از فوائد فضای مجازی و فراهم کردن امکان استفاده همه مردم از مزایای این فناوری، موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان تحت حمایت و نظارت سازمان تبلیغات اسلامی، اقدام به طراحی مجموعه اپلیکیشن های اسلامی به نام ستایش (سازمان تبلیغات اسلامی، یار شما) برای یاری رساندن به مردم در توسعه و شکوفایی استعدادهای خود، و با هدف تبدیل شدن به انسان کامل و رسیدن به قرب الهی، با قابلیتهای ویژه ای نموده است.

این مجموعه کاملا کاربردی و مدرن طراحی شده و توان آنرا دارد که با بهره گیری از دانش متخصصين حوزه علوم قرآني و اسلامی و اجتماعی، به عنوان ابزاری در جهت کمک مهندسی جامعه بپردازد. این نرم افزار در عین سادگی و زیبایی، برای عموم مردم کاربردی خواهد بود فرهنگی و می تواند جایگاه مناسبی بین آحاد افراد جامعه پیدا کند.

ستایش-1

این سوپراپلیکیشن مرجع بسیار مناسبی برای پوشش فعالیت های مراکز علمی – فرهنگی کشور بوده و با استفاده از فناوری، از یک سو به روشهای مدرن به ترویج اسلام ناب محمدی و تاثیرات آن در سلامت جامعه پرداخته و از سوی دیگر فعالیتهای کنونی خود را با بیشترین مخاطب اطلاع رسانی می نماید؛ در عین حال به نیازهای مردم از طریق نرم افزارها پاسخ مطلوب می دهد که ضمن به هموطنان عزیز، موجب ایجاد حس مثبت در عموم مردم به دلیل نیازسنجی صحیح و یاری رساندن به آنها درتامین نیاز های فرهنگی انجام امور اسلامی شود.

سوپر اپلیکیشن ستایش، با ایده پردازی و بهره گیری از نظرات اساتید و پیشکسوتان حوزه فرهنگ و معارف اسلامی و طراحی جوانان نخبه و متخصصان این حوزه عرضه شده است که همه آنها تحت لوای سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت خواهند نمود. هریک از اپلیکیشن های این مجموعه هدف خاصی را پیش برده و براساس آن وظایف ویژه ای را عهده دار خواهند بود که در کتاب مربوطه به صورت مبسوط ارائه شده و به برخی از خدمات قابل ارائه به صورت خلاصه در ادامه اشاره می شود.

  • ندا: بستر ارتباط مردمی سازمان تبلیغات اسلامی
  • مناجات : بستر برگزاری عبادات به صورت مجازی
  • دوستانه: تشکیل گروههای خانوادگی و آشنایان
  • نهال: آموزش مفاهیم دینی و مناسک اسلامی برای کودکان
  • گردشگری معنا: مرجع بی واسطه سفرمجازی و حضوری به اماکن متبرکه
  • وداع: برگزاری مراسم و مناسک سوگواری
  • منبر: بستر تعاملی مردم با اساتید و علمای اسلام
  • گنجینه: فروشگاه اینترنتی کالاهای مرتبط با موضوعات اسلامی