با نزدیک شدن زمان آغاز طرح آمارگیری از مشاغل کشور شرکت رایان ارتباط از زیر مجموعه‌های بانک گردشگری حمایت خود از این پروژه ملی اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان طی جلسه‌ای که با حضور دکتر علیرضا گلریز قائم مقام شرکت رایان ارتباط به عنوان مهمترین مجموعه نوفناورانه بانک گردشگری و مدیران موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان در محل بانک گردشگری برگزار شد، ابعاد مختلف پروژه آمارگیری از مشاغل و همچنین طرح ایستگاه‌های تخفیف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر علیرضا گلریز با استقبال از پروژه های در دست اجرای موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان، عدم توجه مدیران به اهمیت ویژه آمار را از مشکلات امروز کشور دانست و ضمن حمایت از طرح‌ها، از مشارکت مجموعه بانک گردشگری در بخش های مختلف پروژه ملی آمارگیری اصناف و ایستگاه‌های تخفیف خبر داد.

به گفته دکتر گلریز جزئیات شیوه مشارکت بانک گردشگری در این پروژه‌ها، شامل حمایت‌های مادی و معنوی خواهد بود.

در پایان این جلسه مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان اظهار امیدواری کرد که با تعامل دو سویه بانک گردشگری با موسسه و دیدگاه های نو فناورانه مدیران بانک گردشگری، علاوه بر حمایت بانک گردشگری از پروژه های در دست اقدام، همکاری عمیق تری بین مجموعه ها صورت پذیرد.

1401/12/09

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *