مشارکت شهرداری اصفهان در اجرای پروژه آمارگیری از مشاغل کشور

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان، جلسه ای با حضور مدیران ارشد شهرداری اصفهان و مدیران موسسه در دفتر شعبه اصفهان با محوریت اجرای پروژه آمارگیری از مشاغل کشور برگزار گردید.

خضرایی منش قائم مقام موسسه اعلام کرد: با تعیین استان اصفهان به عنوان پایلوت پروژه آمارگیری از مشاغل کشور با به کارگیری 1000 نفر نیروی آمارگیر و 100 نفر نیروی ستادی در استان اصفهان اجرا خواهد شد.

وی افزود: با توجه به گستره شهر اصفهان و امکانات شهرداری در خصوص اطلاع رسانی و همچنین اجرای هر چه بهتر پروژه، شهرداری اصفهان می تواند اقدامات شایسته ای در این خصوص اعمال نماید.

صدیقی مدیر آمار شهرداری اصفهان، ضمن بیان خواسته های شهرداری در این پروژه، با توجه به اهمیت این طرح به جهت بروز رسانی اطلاعات مشاغل در سطح استان که موجب ارائه خدمات هرچه بهتر به مشاغل و مردم شهید پرور اصفهان خواهد شد، آمادگی شهرداری اصفهان را جهت همکاری در اجرای این پروژه در خصوص اطلاع رسانی در سطح شهر و تسهیل فرایند آمارگیری با موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان اعلام نمود.

بر همین اساس و با توجه به پیشنهادهای سازنده متخصصین آمار و برنامه ریزی شهرداری اصفهان در خصوص گسترش نحوه همکاری، در نرم افزار طراحی شده توسط موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان تغییراتی جهت بهبود این فرآیند انجام خواهد شد.

1401/07/03

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *