زمینه های همکاری و تعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان و گروه صنعتی انتخاب الکترونیک در راستای اجرایی شدن پروژه آمارگیری از مشاغل کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان، طی جلسه ای با حضور جناب اقای مهندس غزنوی معاون گروه صنعتی انتخاب الکترونیک و مدیران ارشد موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان در دفتر شرکت گروه انتخاب در خصوص اجرای پروژه بزرگ آمارگیری از مشاغل کشوربا هدف تنظیم بانک اطلاعاتی بنیادی در راستای برنامه ریزی و تصمیم گیری صحیح، راه کار های همکاری مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

مهندس غزنوی اظهار داشت: با توجه به پیشینه ی با ارزش موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان در تهیه بانک های اطلاعاتی و همچنین باتوجه به گسترش این پروژه و تعداد 10هزار نفر آمارگیر و 100 نفر نیروی ستادی گروه انتخاب می تواند از ظرفیت های این پروژه عظیم استفاده نماید.

از این رو گروه صنعتی انتخاب الکترونیک با نزدیک شدن به موعد مقرر اجرای پروژه بزرگ آمارگیری از مشاغل کشور ضمن کسب اطلاعات بسیار از این پروژه آمادگی خود را در جهت اجرای کامل آن اعلام نمودند.

1401/06/19

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *