موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان جمع آوری و سازماندهی اطلاعات تمامی افراد مشغول در حوزه قرآن و معارف را به عهده خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان، این موسسه طی طرح عظیم سوپر اپلیکیشن ستایش و با استفاده از ظرفیت پروژه آمارگیری از مشاغل کشور، جمع آوری و سازماندهی اطلاعات تمامی افراد مشغول در حوزه قرآن و معارف شامل حافظین، قاریان، مفسران، مترجمان و خادمان را انجام خواهد داد.

در جلسه‌ای با حضور مدیران ارشد موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان، مدیر عامل اتحادیه موسسات و تشکل‌‌های فرهنگی قرآن و عترت استان اصفهان، مدیر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و مدیر حوزه قرآن و عترت سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان که در محل اتحادیه موسسات قرآنی اصفهان برگزار گردید طرح بانک جامع اطلاعاتی در حوزه فعالین حوزه قرآن و عترت شامل اطلاعات حافظین، قاریان، مفسران، مترجمان و خادمان مورد بررسی قرار گرفت.

این طرح با عنوان نرم افزار جامعه قرآنیان، بخشی از سوپر اپلیکیشن ستایش به‌عنوان بزرگترین نرم افزار مذهبی طراحی شده در دنیا خواهد بود.

همچنین با اعلام موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان، با استفاده از اطلاعات و آمار استخراج و جمع آوری شده سایت جامعه قرآنیان نیز تهیه خواهد شد.

1401/06/10

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *