وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان در اجرای پروژه بزرگ آمارگیری از مشاغل کشور تعامل و همکاری گسترده خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان، جلسه ای با حضور جناب آقای اصغری مدیر آمار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدیران ارشد موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان در محل وزارتخانه برگزار گردید.

اصغری در این جلسه اظهار داشت: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری و تأکیدات رئیس جمهور در خصوص اجرای هرچه سریعتر استقرار دولت الکترونیک، اجرای این پروژه را گامی موثر در این خصوص دانست.

وی افزود: در سال 97 حوادث کاری استاندارد سازی شد، لیکن مدت زیادی برای تایید و نهایی‌سازی آن صرف شد.

به همین دلیل این پروژه می تواند در به روز رسانی اطلاعات واحد های شغلی به برنامه ریزی های کلان در وزارتخانه کمک شایسته ای را انجام دهد.

مدیر آمار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اعلام آمادگی وزارتخانه در جهت همکاری با موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان در خصوص اجرای پروژه مذکور، آن را برای اجرای درست برنامه ریزی های همه دستگاه های دولتی ضروری دانست که پس از صحت گذاری مرکز آمار مورد استفاده وزارت کار هم قرار خواهد گرفت؛ این پروژه می‌تواند مبداء مناسبی برای آمارهای ثبتی مبنا باشد.

اصغری اظهار امیدواری کرد که با تعامل دوسویه این وزارتخانه با موسسه در جهت اجرای بهتر پروژه مذکور می‌توانیم شاهد کاهش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی و ارائه خدمات بهتر در کشور باشیم و نقش دستگاه‌ها در این خصوص بسیار با اهمیت است.

1401/05/15

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *