به گزارش وبدا این کتاب 10 جلدی که حاوی اطلاعات جامعی در خصوص آیین نامه ها، قوانین پزشکی، اطلاعات آماری از پزشکان، پیراپزشکان و اطلاعات دارویی در استان تهران است با کمترین قیمت در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

دکتر سید حمید حسینی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت با بیان اینکه اطلاعات این کتاب با همت 200 آمارگیر در سطح تهران گردآوری شده است، گفت: طرح جمع آوری بانک جامع اطلاعات پزشکی از دو سال قبل برنامه ریزی شد و در آشفته بازار اطلاع رسانی و تبلیغات گمراه کننده ای که بعضا بدون مجوز وزارت بهداشت ولی با آرم این وزارتخانه صورت می گرفت، این کتاب حاوی اطلاعات گرانقیمتی است در اختیار عموم مردم استان تهران قرار می گیرد.

وی افزود: اطلاعات موجود در این کتاب فقط مورد استفاده تهرانی ها نیست و سایر هموطنان نیز به محتویات آن نیازمند هستند و می توانند از آن بهره ببرند.

وی در خاتمه عنوان کرد: هیچگونه تبلیغاتی در این کتاب چاپ نشده و صرفا اطلاعات لازم پزشکی و دارویی تهران در آن گردآوری شده است.

گفتنی است در مراسم رونمایی از این کتاب وزیر بهداشت از زحمات دکتر حسینی، دکتر آقاجانی، دکتر خلیفه سلطانی و سایر مدیران و دست اندر کاران که گردآورندگان این اثر بوده اند، با اهدای لوحی قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *