به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان صبح امروز سوم مردادماه مدیرعامل این موسسه با خانم امیرخانلو معاون پژوهشی اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی ایران دیدار و گفت و گو کرد. در این دیدار صالحی معاون حقوقی موسسه و خانم ناصری مدیر بخش آمار اتاق ایران نیز حضور داشتند.

در ابتدای نشست که در محل اتاق ایران برگزار شد امینی هرندی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان به تشریح کلان پروژه های انجام شده در موسسه پرداخت و ضرورت و اهمیت آن ها را شرح داد. کلان پروژه هایی چون: بانک جامع اطلاعات و قوانین حقوقی ایران،بانک اطلاعات مجامع و اتحادیه های صنفی ایران،بانک جامع پزشکی و دارویی ایران،بانک جامع اطلاعات میراث فرهنگی و گردشگری و بانک جامع اطلاعات سازمان ها ،ادارات و نهادهای دولتی از مهمترین فعالیت هایی است که توسط این موسسه با سفارش بخش های مختلف دولت و نهادهای دیگر صورت گرفته و در این جلسه شرح و بسط داده شد.

در ادامه با طرح پرسش های خانم امیرخانلو معاون پژوهشی اتاق بازرگانی در زمینه فعالیت ها و پروژه های گذشته ودردست اقدام در موسسه موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان جزئیات طرح ها بررسی و ابهامات برطرف گردید.

امیرخانلو در ادامه با اشاره به خلا موجود در اطلاعات و جامع بودن آمارهای کنونی و قدیمی در بخش های مختلف اتاق بازرگانی بر ضرورت فعالیت های دقیق آماری تاکید و از همکاری و تعامل اتاق بازرگانی با موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان استقبال کرد.

همچنین خانم ناصری با اشاره به میزان صحت و دقت آمارهای جمع آوری شده برخی مشکلات را در زمینه دقت اطلاعات و میزان مشارکت پرسش شوندگان و برخی واحد های صنفی برشمرد.

صالحی معاون حقوقی موسسه نیز با بیان برخی نکات پیش روی پروژه های جاری نقش اتاق بازرگانی را در تحقق هرچه دقیق تر دستاوردهای سرشماری و آمار در بخش مشاغل و اصناف و شرکت ها بی بدیل دانست.

در پایان دوطرف بر لزوم تعامل دوطرفه و انجام پروژه های مشترک در زمینه های مختلف و ایجاد اطلاعات دقیق از صنوف و اتحادیه ها تاکید کردند و وجود آن برای مدیریت و بهینه سازی فضای کسب و کار کشور پراهمیت دانستند.

1402/05/03

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *