دکتر غلامعباس ترکی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور و هیئت همراه ظهر امروز یکم مردادماه از موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان بازدید و با امینی هرندی مدیرعامل این موسسه دیدار و گفت وگو کرد و از خدمات و پیگیری های این موسسه در راستای همکاری با نهادهای مختلف دراجرای طرح های پژوهشی و آماری قدردانی نمود. وی همچنین در جریان پروژه های انجام شده تا کنون در این موسسه قرار گرفت.

در این دیدار دکتر محمدحسین صادقی دادیار دادسرای دیوان عالی کشور و مدیرکل دفتر پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی قوه قضاییه نیز حضور داشت.

معاون دادستان در این دیدار از انجام پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه حقوق عامه ومسائل قضایی استقبال کرد و با تاکید بر لزوم هرچه بیشتر توجه به آمارهای حقوقی در جامعه، توجه به احقاق حق مردم از طریق شفافیت و اطلاع رسانی مسائل حقوقی و حقوق عامه را یک ضرورت خواند.

دکتر محمد حسین صادقی نیز با تاکید بر لزوم انجام اقدامات امید آفرین برای مردم، فرهنگ سازی در مسائل قضایی با استفاده از تحقیقات و پروژه های آماری را یک ضرورت خواند و برافزایش اعتماد عمومی نسبت به قوه قضاییه تاکید کرد.

امینی هرندی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان نیز ضمن تاکید بر آمادگی موسسه برای همکاری و مشارکت با قوه قضاییه درخصوص پروژه های پژوهشی و آماری، نگاه قوه قضاییه و دادستانی کل کشور به حقوق عامه را مفید دانست و بر رفع نواقص دستگاه قضا با کمک موسسات و نهادهای دیگر در جهت افزایش اعتماد عمومی و جلوگیری از تضییع حق مردم تاکید کرد.

این دومین دیدار معاون دادستان کل کشور با مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان در سال جاری در جهت همکاری های مشترک بوده است.

قابل ذکر است موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان یک موسسه پژوهشی وآماری است که تاکنون کلان پروژه های بسیاری را با همکاری نهادهای مختلف از جمله وزارت بهداشت، قوه قضاییه، مجلس شورای اسلامی، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان فن آوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان ها و ارگان های مختلف به انجام رسانده است و یا در دست اقدام دارد.

1402/05/01

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *