موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان

طراحی و تولید و پرتال جامع اصناف ایران

طبق مذاکرات و تفاهمات به عمل آمده با اتاق اصناف ایران و با هدف حرکت جدی به سمت دولت الکترونیک، موسسه فرهنگی هنری مرکز اطلاعات مرجع ایرانیان در حال تولید و بارگزاری پورتال ویژه ای در راستای شفاف سازی و سهولت انجام امور اداری و صنفی همه واحدهای صنفی کشور و دسترسی به اطلاعات برای عموم مردم می باشد.

این پورتال نقطه به هم پیوستن برنامه ها و ماموریتهای اتحادیه های مختلف با محتویات و برنامه های کاربردی کلی اتاق اصناف به صورت همزمان و با همکاری واحدهای صنفی خواهد بود. به ویژه این که امکان دسترسی به محتویات و امکانات سیستم را از طریق تلفن همراه که در دسترس اکثر افراد میباشد فراهم می کند که ویژگی های منحصر به فردی را به آنها ارائه می دهد. به بیان دیگر، شیوه نمایش، محتوا و امکانات در دسترس، متناسب با نوع نیاز هر کاربر، از اعضای اتاق گرفته تا اتحادیه های مختلف و صاحبان مشاغل و اصناف و حتی عموم مردم، بسیار کاربردی و آسان خواهد بود و مانع اتلاف وقت و پیچیدگی روش انجام امور و ارتباطات اتحادیه ها با صاحبان مشاغل می شود، كه مهم ترين نتيجه آن، بهبود كيفيت و كميت خدمات و به دنبال آن افزايش رضايت مردم است.

مهم ترين نتيجه آن، بهبود كيفيت و كميت خدمات و به دنبال آن افزايش رضايت مردم است.

در این راستا، کارشناسان و متخصصین این موسسه، پس از تهیه نمای کلی پورتال، اطلاعات واحدهای صنفی را در تمام استانهای کشور به صورت درب به درب جمع آوری و آمارگیری کرده و این اطلاعات را به صورت کاربردی تجزیه تحلیل و طبقه بندی کرده و داده های آماده سازی شده را به پورتال وارد می نمایند تا استفاده عمومی و اختصاصی هر گروه از کاربران به صورت کارا میسر گردد.

هم اکنون اقدامات اجرایی راه اندازی این پورتال در حال انجام است و در مدت زمان کوتاهی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

 

خروج از نسخه موبایل