خدمات

 

مؤسسه در سه گروه خدمات بازرگانی، امور پژوهشی و اجرای نمایشگاه خلاصه می‌شود. این خدمات ابتدا در جهت معرفی و اثبات برند صورت گرفته سپس با بهینه‌سازی و ارزش‌گذاری  به دیگران عرضه می‌گردد.

تولید اپلیکیشن :

 

در این پروژه ما با توجه به مالکیت منابع اطلاعاتی بسیار ارزشمند و جامع در شش حوزه مختلف زیر، امکان دسترسی مشتریان به اطلاعات محتوا و همچنین خدمات مبتنی بر محتوا را از طریق یک اپلیکیشن جامع میسر مینماییم.


1. بانک جامع پزشکی و دارویی ایران
2. بانک جامع اطلاعات میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ایران
3. بانک جامع اطلاعات فرهنگی کشور
4. بانک جامع اطلاعات حقوقی و قضائی ایران
5. بانک جامع اطلاعات اصناف ایران
6. بانک جامع اطلاعات سازمانها و نهادهای دولتی ، طرح تکریم ارباب رجوع


از آنجائیکه هر شش حوزه مذکور، بسیار مورد نیاز مشتری و نیز قابل ارائه به طیف گسترده ای از مردم است، در نظر داریم که این اپلیکیشن را به صورت یک Supper App تعریف کرده و طی یک پلتفرم واحد، خدمات مختلف در حوزه های متفاوت را ارائه دهیم.
ما با نگاهی جدید و عمیق، بازار سرویس های خدمات محتوایی ایران را بررسی کرده ایم و با کنار هم قرار دادن روندهای مختلف، درک درست از بازار موجود و امکانات و تخصص خودمان، نقاط قابل پوشش بازار و فرصتهای کسب و کار را در حوزه فعالیت بانکهای اطلاعاتی موجود به خوبی شناخته ایم.
 

 

 

 

 

 

خدمات بازرگانی:

 


مدیر بازرگانی با استفاده از دانش و هنر استفاده بهینه از منابع سازمانی در جهت تحقق اهداف از پیش تعیین شده مؤسسه، طراحی، برنامه‌ریزی و سازماندهی نیروی انسانی مورد نیاز، هدایت و رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده تا در کمترین زمان بیشترین بازدهی به دست آید.
سرمایه‌گذاری برای رسیدن به هدف فروش همان تبلیغات؛ ایجاد تقاضا (نیاز) است، که عوامل مختلفی در میزان و رقم این سرمایه‌گذاری دخیل می‌باشند.

· برنامه ریزی جهت تولید محصول جدید و بهینه با قیمت رقابتی
· بازاریابی و برنامه‌ریزی رسانه‌ای (تعیین مشتریان و بازارهای هدف و ارتباط با آنها)
· برنامه‌های هدایت بازار (بازخورد از بازار هدف و ارائه خدمات پس از ارائه به مخاطبان)
· تدوین استراتژی و ارائه واکنش خلاقانه
· مبارزه تبلیغاتی در سطح محلی، منطقه‌ای و ملی و حتی قاره‌ای و جهانی
· مفهوم سازی خلاق (استفاده از ایده‌های موفق برای نوآوری در نحوه معرفی و جذب مشتری)
· توسعه هویت و لوگو (اثبات اعتبار برند از طریق بیش از 30 نوع شگرد تبلیغاتی)
· آماده کردن آگهی تجاری (تولیدات تلویزیونی، رادیویی، مطبوعاتی و اینترنتی)
· طراحی‌وتولید گرافیکی (ست اداری،کاتالوگ، بروشور، پوستر، فلکس، بنر، مولتی‌مدیا، سایت اینترنتی و ...)
· چاپ کلیه امور تبلیغاتی با کیفیت درخور توجه، کم نظیر و مقاوم دربرابر عوامل محیطی (چاپ کاغذی، صنعتی، لاستیکی، چاپ لیزری، مش شیشه‌ای، استیکر، ساتن و ...)
· ارتباط با مشتری (نرم افزار حاوی اطلاعات، مشخصات و انتظارات مشتریان، ارسال و دریافت پیامک و کارت جایزه و کارت اعتباری)


فعالیتهای چاپی :

 


· طراحی انواع آرم فکس بنر کاتالوگ پوسترهای انتخاباتی و تبلیغاتی اوراق اداری کارت ویزیت
· چاپ انواع فلکس بنر با عرض 20/3 متر با کیفیت تضمین شده از موسسه
· چاپ انواع پوستر در ابعاد آزاد سربرگ کاتالوگ پاکت نامه کتاب و مجله کارت ویزیت
· تولید و چاپ زیباترین و قشنگترین و کم نظیرترین هدایای تبلیغاتی در استان اصفهان
· چاپ سیلک و تامپو بررسی انواع خودکار سر کلیدی نایلون تقویم فلز پارچه یا ابعاد آزاد
· جذب آگهی در نیازمندیهای تخصصی و عمومی نگارش با بهترین کیفیت ومناسبترین قیمت و بهترین پخش با تیراژ 000/10 عدد در ماه ( برای اولین بار در اصفهان به صورت کاملا تضمینی)
· تبلیغات در سایتهای معروف اینترنتی با بهترین کیفیت
· تبلیغات بررسی کلیه بیلبوردهای تبلیغاتی در سراسر استان اصفهان و تهران
· طراحی و ساخت انواع CD مالتی مدیا
· طراحی و ساخت انیمیشنهای 3 بعدی
· طراحی و ساخت انواع دکوراسیون داخلی منازل فروشگاهها و نمایشگاهها
· تبلیغات SMS با تعداد نامحدود و قیمت مناسب
· عکاسی صنعتی
· طراحی و اسکریپ نویسی سایت های تبلیغاتی و خبری

امکانات چاپی:
1- دستگاه چاپ 6 رنگ دارای قابلیت چاپ بر روی انواع متریال های فلکس، بنر، مش و... با 1600 dpi
2- دستگاه چاپ 4 رنگ دو ورق همزمان ساکورائی ((Speed Master 2006 با سرعت Br 15000 مخصوص انواع چاپ افست در کوتاهترین زمان ممکن با کیفیت عالی
3- دستگاه برش با 47 دهنه به صورت کاملا اتوماتیک.
4- چاپ فضای باز به وسیله ماشین چاپ 6 رنگ jeti
و بسیاری از دستگاه های دیگری که مجالی برای معرفی همه آنها نمی‌باشد.
5- فلکس: با قابلیت عبور نور جهت تابلوهای نوری.
6- بنر:جهت تابلوهای شهری و ...
7- مش : جهت استفاده بر روی انواع شیشه بودن ایجاد ممانعت نوری.
8- استیکر:جهت چسباندن بر روی انواع شیشه اتومبیل و ...
9- ساتن:جهت استفاده بر روی انواع پرده.



خدمات مطالعاتی:

 


با توجه به اینکه علم آمار و ریاضی ریشه پیشرفت هر علم و تکنولوژی است این مؤسسه با بهره گیری از این علوم توانسته به بررسی موضوعات انتخابی پرداخته و با در اختیار داشتن مجریان باتجربه، به صورت دقیق و علمی به افکارسنجی و امور توصیفی- پژوهشی بپردازد و سپس با طراحی بر مبنای اطلاعات مفید، برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها سهل و قابل اعتماد می‌گردند.
رتبه‌بندی، شناخت جایگاه، پیش‌بینی آینده و برنامه‌ریزی اجرایی و عملیاتی جهت پیشبرد اهداف در این مرحله صورت می‌گیرد، نتایجی همچون استفاده بهتر از منابع، شناخت فرصت‌ها، تثبیت هویت و حرکت در جریان رو به پیشرفت را به دنبال دارد.
تحقیقات بازار نیز شامل مباحثی چون عرضه، تقاضا، رفتار مصرف کننده، روند بازار، توسعه نام تجاری، استراتژی‌ها ، فرصت‌ها و تهدیدها، منابع انسانی و بسیاری مباحث دیگر را شامل می‌شود.


فعالیتهای واحد پژوهشی

· فعالیتهای افکارسنجی (انتخاباتی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و ...)
· فعالیتهای امکان‌سنجی و نیازسنجی (محصول، خدمات و فواید اجرایی پروژه)
· برنا‌مه‌ریزی پیمایشی وقایع خاص و ارتباطات عمومی و ارائه راهکارها
· برقراري ارتباط با مراکز فرهنگي-هنري داخلي وخارج از کشور
· انجام طرح هاي پژوهشي و عملیات گسترده در انجام طرح هاي پژوهشي (شناسایی جامعه هدف، تجزيه و تحليل آماري، انجام فعاليت‌هاي ميداني، جمع‌آوري داده و...)
· همکاري در طرح هاي پژوهشي اعم از تکميل پرسشنامه، بازبینی، تجزیه و تحليل آماري، نمونه گيري، ورود داده، ویرایش و گزارش توصیفی تحلیلی و...
· انجام تجزيه و تحليل آماري با استفاده از کارشناسان ارشد پژوهشی و تحلیلگری و استفاده از جديدترين نرم افزار هاي آماري
· تهیه بانکهای اطلاعاتی جامع جهت انتخاب و معرفی خدمات دهندگان، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان هر نوع نیاز عمومی


برگزاری و اجرای نمایشگاه

در عصر تكنولوژي، سازمان‌هاي دانش پايه جهت معرفي و عرضه خود به ديگران و جلب نظرات، به يك نمايش همه جانبه دارد. بهترين، راحتترين، سريع‌ترين و ملموس‌ترين راه براي رسيدن به اهداف، برگزاري و يا شركت در نمايشگاه است.
نمایشگاه رسالت بزرگی است که اصلاح تقویت و بهبود سیستم توزیع، تسهیل ارتباطات، تجاری و رونق مبادلات را عهده دار است. در واقع شرکت در نمایشگاه حساسترین مرحله ارائه توانایی ها، تجربیات، دانش، هنر و سلیقه هر موسسه یا شرکت می باشد که با خوب ظاهر شدن در این بستر می تواند پله های ترقی را با سرعت بیشتری طی نماید .


فعالیتهای واحد اجرای نمایشگاه

· طراحی و اجرای غرفه ودکوراسیون داخلی
· معرفی خدمات و محصولات برای هر قشر از جامعه؛ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و ...
· شناساندن کالاها و خدمات و معرفي پيشرفت هاي تکنولوژيکي در راستاي گسترش بازرگاني
· تبيين چشم انداز و فرصت هاي واردات، صادرات، سرمايه گذاري، بازاريابي و تجارت با تحليل استراتژيک بازارهاي هدف در درجه ملی، منطقه‌ای و جهانی
· معرفي فرصتها و محصولات در بخش‌هاي مختلف صنعتي،معدني، ساختمان، حمل و نقل، انرژي،کشاورزي، دامپروري، صنايع غذايي، گردشگري و تفريحي، آموزش، فرهنگ و هنر و ...
· معرفي موسسه ها، سازمان‌ها و موسسات به دارندگان طرح ها و پروژه هاي قابل سرمايه گذاري
· ايجاد بسترهاي مناسب جهت ارتباط مستمر و تعاملات ميان بازرگانان و تجار
· ايجاد شبکه هاي منسجم ارتباطي مستقيم در جهت دسترسي آسان به اطلاعات و تسهيل ارتباطات
· شناخت بازارهاي صادراتي و شناسايي اقتصادهاي موازي و مکمل
· دسترسي به آمار و گزارشات تحليلي در روند توسعه کشور
· ايجاد فرصت مناسب جهت محک زدن کالاها و خدمات عرضه شده، در عرصه رقابت هاي بين المللي نفوذ به بازارهاي جديد و توسعه و گسترش بازارهاي پيشين