درباره ما



مؤسسه بانک اطلاعات مرجع ایران ( باستان گرافیک سابق ) در سال 1381 با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعار استفاده از تکنولوژی برای اطلاع‌رسانی و افزایش بهره‌وری آغاز نموده است.
این مؤسسه در طی این مدت، با بکارگیری علوم پایه برنامه‌ریزی، مدیریتی، شگردها و بهینه‌سازهای فرآیندهای اجرایی، با بهره‌گیری از انواع نگرش و نیازهای جامعه و بازار و با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی‌های روز در امور پژوهشی، برنامه‌ریزی، امور تبلیغات، بازارسازی، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات فعالیت نموده است.

ارزش‌هایی همچون تولید و صدور علم، استفاده از فناوری در جهت آسایش مردم، ایجاد اشتغال پایدار و سودآوری مطمئن در محدوده شرع و قانون؛ شعار مؤسسه می‌باشند و مفتخریم که با این تفکر اکنون در زمینه اطلاع‌رسانی تنها طرف قرارداد با ارگانهای دولتی در کشور می‌باشیم.

 

دپارتمان ها

اداری:

بخش اداري مؤسسه جزء بخش هاي ستادي بوده كه عملكرد آن در ظاهر عيان نمي‌باشد، بلكه با پشتيباني از ساير واحدها باعث حركت مجموعه در مسير اهداف سازماني بوده و فعاليتهاي عمده آن به شرح ذيل مي‌باشد:

- ارائه برنامه قانونی و بودجه مصوب بر اساس قوانين و مقررات سازمانی.
- صدور كليه احكام كارگزيني و قراردادهاي كاركنان.
- تصویب و نظارت بر اجراي قوانين، مقررات و آیین‌نامه داخلی.
- بررسي نيازها و فراهم آوردن امكانات رفاهي، تعاون، بهداشت و درمان كاركنان.
- تهيه و تنظيم آمار پرسنلي و مشخصات كاركنان و بهنگام نمودن آن.
- پيش‌بيني برآورد تأمين نيازهاي اداره در زمينه وسايل و ملزومات، نگهداري و توزيع آنها بين واحدهاي مختلف در چارچوب قوانين و مقررات.
- دريافت، ثبت، توزيع و ارجاع كليه نامه‌ها و مكاتبات وارده و صادره و بايگاني مكاتبات.
- انجام اقدامات لازم درخصوص تأمين خدمات عمومي نظير آب، برق، سوخت، حمل ونقل، نظافت، سرايداري، چاپ و تكثير، مخابرات، تأسيسات و كنترل ورود و خروج كاركنان و مراجعين.
- انجام ساير وظايف اداري حسب مورد.


مالي:

- انجام امور پرسنلی کارکنان اعم از حضور و غیاب، محاسبات حقوق و مزایا، امور درمانی، امور بیمه پرسنلی، صدور فاکتورها و مکاتبات مالی با ادارات و سازمانها و ....
- نظارت برامور واحد خدمات و پشتیبانی، اعم از خرید ملزومات اداری، قطعات فنی و کلیه امکانات مورد نیاز طرح‌ها و فعالیت‌ها.
- نظارت بر امور مالی و اداری پیمانکاران جزء.
- انجام ساير وظايف مالی حسب مورد.


تحقیق و توسعه (R&D):

امروزه شركت‌هايي كه در بخش تحقيق و توسعه فعاليت مي‌كنند را شركت‌هاي دانش پايه (دانش بنيان) قلمداد مي‌كنند كه از لحاظ توليد درآمد بر همه شركت‌ها چيره مي‌شوند. در شركت هاي دانش پايه، دارايي‌ها؛ معنوي و غيرملموس هستند، چرا كه اين دارايي‌ها سخت افزار نيستند بلكه مديراني هستند كه ايده مي‌دهند، طراحي مي‌كنند، برنامه ريزي مي‌كنند و در اجرا، مديري كامل و مقتدر مي‌باشند. بنابراين اساس كار يك سازمان دانش پايه را تحقيق و توسعه تشكيل مي‌دهد. افرادي كه در اين سازمانها فعاليت مي‌كنند، در توليد دانش، توزيع و بهره گيري از دانش فعال هستند، دانشي كه مجموعه‌اي از دانستني‌هاي بشر را از قبيل تجربه، تحقيق، روش‌هاي اتخاذ تصميم، طرح‌هاي استناد، بهره برداري بهينه از فرصتها و ... در بر مي‌گيرد.
واحد تحقيق و توسعه این مؤسسه با طراحي و برنامه‌ريزي سالانه، ماهانه، هفتگی و روزانه، در جهت منافع متقابل خود و همکاران گام بر می‌دارد.
واحد تحقيق و توسعه از سه بخش تشكيل مي‌شود كه هر يك با توجه به چارت سازماني داراي وظايف مشخصي مي‌باشند:

1- واحد تحقيق (تحلیلگری، برنامه‌ریزی و آماربرداری)
2- واحد توسعه (بازارسازي، بازاريابي، تبليغات، فروش و طراحي)
3- واحد تداركات و سفارشات

 

 

 

خدمات قابل ارائه

·         خدمات مؤسسه در سه گروه خدمات بازرگانی، امور پژوهشی و اجرای نمایشگاه خلاصه می‌شود. این خدمات ابتدا در جهت معرفی و اثبات برند صورت گرفته سپس با بهینه‌سازی و ارزش‌گذاری بعنوان خدمات به دیگران عرضه می‌گردد.

الف) خدمات بازرگانی:
مدیر بازرگانی با استفاده از دانش و هنر استفاده بهینه از منابع سازمانی در جهت تحقق اهداف از پیش تعیین شده مؤسسه، طراحی، برنامه‌ریزی و سازماندهی نیروی انسانی مورد نیاز، هدایت و رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده تا در کمترین زمان بیشترین بازدهی به دست آید.
سرمایه‌گذاری برای رسیدن به هدف فروش همان تبلیغات؛ ایجاد تقاضا (نیاز) است، که عوامل مختلفی در میزان و رقم این سرمایه‌گذاری دخیل می‌باشند.

 

·         برنامه ریزی و تولید داده های گسترده از سطح کشور به صورت آمارگیری های حرفه ای و جمع اوری دیتای به روز

·         پیاده سازی اپلیکیش های تخصصی

·         طراحی و تولید پورتال برای سازمانها و نهادهای خصوصی و دولتی

·         برنامه ریزی جهت تولید محصول جدید و بهینه با قیمت رقابتی

·         بازاریابی و برنامه‌ریزی رسانه‌ای (تعیین مشتریان و بازارهای هدف و ارتباط با آنها

·          برنامه‌های هدایت بازار (بازخورد از بازار هدف و ارائه خدمات پس از ارائه به مخاطبان)

·         تدوین استراتژی و ارائه واکنش خلاقانه

·         مبارزه تبلیغاتی در سطح محلی، منطقه‌ای و ملی و حتی قاره‌ای و جهانی

·         مفهوم سازی خلاق (استفاده از ایده‌های موفق برای نوآوری در نحوه معرفی و جذب مشتری)

·         توسعه هویت و لوگو (اثبات اعتبار برند از طریق بیش از 30 نوع شگرد تبلیغاتی)

·         آماده کردن آگهی تجاری (تولیدات تلویزیونی، رادیویی، مطبوعاتی و اینترنتی

·          طراحی‌وتولید گرافیکی (ست اداری،کاتالوگ، بروشور، پوستر، فلکس، بنر، مولتی‌مدیا، سایت اینترنتی و ...)

·         چاپ کلیه امور تبلیغاتی با کیفیت درخور توجه، کم نظیر و مقاوم دربرابر عوامل محیطی (چاپ کاغذی، صنعتی، لاستیکی، چاپ لیزری، مش شیشه‌ای، استیکر، ساتن و ...)

·         ارتباط با مشتری (نرم افزار حاوی اطلاعات، مشخصات و انتظارات مشتریان، ارسال و دریافت پیامک و کارت جایزه و کارت اعتباری)

- فعالیتهای واحد پژوهشی

· فعالیتهای افکارسنجی (انتخاباتی، اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و ...)
· فعالیتهای امکان‌سنجی و نیازسنجی (محصول، خدمات و فواید اجرایی پروژه)
· برنا‌مه‌ریزی پیمایشی وقایع خاص و ارتباطات عمومی و ارائه راهکارها
· برقراري ارتباط با مراکز فرهنگي-هنري داخلي وخارج از کشور
· انجام طرح هاي پژوهشي و عملیات گسترده در انجام طرح هاي پژوهشي (شناسایی جامعه هدف، تجزيه و تحليل آماري، انجام فعاليت‌هاي ميداني، جمع‌آوري داده و...)
· همکاري در طرح هاي پژوهشي اعم از تکميل پرسشنامه، بازبینی، تجزیه و تحليل آماري، نمونه گيري، ورود داده، ویرایش و گزارش توصیفی تحلیلی و...
· انجام تجزيه و تحليل آماري با استفاده از کارشناسان ارشد پژوهشی و تحلیلگری و استفاده از جديدترين نرم افزار هاي آماري
· تهیه بانکهای اطلاعاتی جامع جهت انتخاب و معرفی خدمات دهندگان، تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و فروشندگان هر نوع نیاز عمومی


- فعالیتهای چاپی
· طراحی انواع آرم فکس بنر کاتالوگ پوسترهای انتخاباتی و تبلیغاتی اوراق اداری کارت ویزیت
· چاپ انواع فلکس بنر با عرض 20/3 متر با کیفیت تضمین شده از موسسه
· چاپ انواع پوستر در ابعاد آزاد سربرگ کاتالوگ پاکت نامه کتاب و مجله کارت ویزیت
· تولید و چاپ زیباترین و قشنگترین و کم نظیرترین هدایای تبلیغاتی در استان اصفهان
· چاپ سیلک و تامپو بررسی انواع خودکار سر کلیدی نایلون تقویم فلز پارچه یا ابعاد آزاد
· جذب آگهی در نیازمندیهای تخصصی و عمومی نگارش با بهترین کیفیت ومناسبترین قیمت و بهترین پخش با تیراژ 000/10 عدد در ماه ( برای اولین بار در اصفهان به صورت کاملا تضمینی)
· تبلیغات در سایتهای معروف اینترنتی با بهترین کیفیت
· تبلیغات بررسی کلیه بیلبوردهای تبلیغاتی در سراسر استان اصفهان و تهران
· طراحی و ساخت انواع
CD مالتی مدیا
· طراحی و ساخت انیمیشنهای 3 بعدی
· طراحی و ساخت انواع دکوراسیون داخلی منازل فروشگاهها و نمایشگاهها
· تبلیغات
SMS با تعداد نامحدود و قیمت مناسب
· عکاسی صنعتی
· طراحی و اسکریپ نویسی سایت های تبلیغاتی و خبری



- امکانات چاپی:

1- دستگاه چاپ 6 رنگ دارای قابلیت چاپ بر روی انواع متریال های فلکس، بنر، مش و... با 1600
dpi
2- دستگاه چاپ 4 رنگ دو ورق همزمان ساکورائی ((
Speed Master 2006 با سرعت Br 15000 مخصوص انواع چاپ افست در کوتاهترین زمان ممکن با کیفیت عالی
3- دستگاه برش با 47 دهنه به صورت کاملا اتوماتیک.
4- چاپ فضای باز به وسیله ماشین چاپ 6 رنگ
jeti
و بسیاری از دستگاه های دیگری که مجالی برای معرفی همه آنها نمی‌باشد.
5- فلکس: با قابلیت عبور نور جهت تابلوهای نوری.
6- بنر:جهت تابلوهای شهری و ...
7- مش : جهت استفاده بر روی انواع شیشه بودن ایجاد ممانعت نوری.
8- استیکر:جهت چسباندن بر روی انواع شیشه اتومبیل و ...
9- ساتن:جهت استفاده بر روی انواع پرده.



ب) خدمات مطالعاتی:

با توجه به اینکه علم آمار و ریاضی ریشه پیشرفت هر علم و تکنولوژی است این مؤسسه با بهره گیری از این علوم توانسته به بررسی موضوعات انتخابی پرداخته و با در اختیار داشتن مجریان باتجربه، به صورت دقیق و علمی به افکارسنجی و امور توصیفی- پژوهشی بپردازد و سپس با طراحی بر مبنای اطلاعات مفید، برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها سهل و قابل اعتماد می‌گردند.
رتبه‌بندی، شناخت جایگاه، پیش‌بینی آینده و برنامه‌ریزی اجرایی و عملیاتی جهت پیشبرد اهداف در این مرحله صورت می‌گیرد، نتایجی همچون استفاده بهتر از منابع، شناخت فرصت‌ها، تثبیت هویت و حرکت در جریان رو به پیشرفت را به دنبال دارد.
تحقیقات بازار نیز شامل مباحثی چون عرضه، تقاضا، رفتار مصرف کننده، روند بازار، توسعه نام تجاری، استراتژی‌ها ، فرصت‌ها و تهدیدها، منابع انسانی و بسیاری مباحث دیگر را شامل می‌شود.




ج) برگزاری و اجرای نمایشگاه

در عصر تكنولوژي، سازمان‌هاي دانش پايه جهت معرفي و عرضه خود به ديگران و جلب نظرات، به يك نمايش همه جانبه دارد. بهترين، راحتترين، سريع‌ترين و ملموس‌ترين راه براي رسيدن به اهداف، برگزاري و يا شركت در نمايشگاه است.
نمایشگاه رسالت بزرگی است که اصلاح تقویت و بهبود سیستم توزیع، تسهیل ارتباطات، تجاری و رونق مبادلات را عهده دار است. در واقع شرکت در نمایشگاه حساسترین مرحله ارائه توانایی ها، تجربیات، دانش، هنر و سلیقه هر موسسه یا شرکت می باشد که با خوب ظاهر شدن در این بستر می تواند پله های ترقی را با سرعت بیشتری طی نماید .


فعالیتهای واحد اجرای نمایشگاه

· طراحی و اجرای غرفه ودکوراسیون داخلی
· معرفی خدمات و محصولات برای هر قشر از جامعه؛ اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و ...
· شناساندن کالاها و خدمات و معرفي پيشرفت هاي تکنولوژيکي در راستاي گسترش بازرگاني
· تبيين چشم انداز و فرصت هاي واردات، صادرات، سرمايه گذاري، بازاريابي و تجارت با تحليل استراتژيک بازارهاي هدف در درجه ملی، منطقه‌ای و جهانی
· معرفي فرصتها و محصولات در بخش‌هاي مختلف صنعتي،معدني، ساختمان، حمل و نقل، انرژي،کشاورزي، دامپروري، صنايع غذايي، گردشگري و تفريحي، آموزش، فرهنگ و هنر و ...
· معرفي موسسه ها، سازمان‌ها و موسسات به دارندگان طرح ها و پروژه هاي قابل سرمايه گذاري
· ايجاد بسترهاي مناسب جهت ارتباط مستمر و تعاملات ميان بازرگانان و تجار
· ايجاد شبکه هاي منسجم ارتباطي مستقيم در جهت دسترسي آسان به اطلاعات و تسهيل ارتباطات
· شناخت بازارهاي صادراتي و شناسايي اقتصادهاي موازي و مکمل
· دسترسي به آمار و گزارشات تحليلي در روند توسعه کشور
· ايجاد فرصت مناسب جهت محک زدن کالاها و خدمات عرضه شده، در عرصه رقابت هاي بين المللي نفوذ به بازارهاي جديد و توسعه و گسترش بازارهاي پيشين

 

 

 

نهادها و سازمانها  :

در جدول زیر نام بخشی از ادارات،‌سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی که با این موسسه طرف قرارداد بوده و خدمات دریافت نموده اند تقدیم می گردد.

 

کار خانجات طرف قرارداد

مراکز خصوصی طرف قرارداد

مراکز دولتی طرف قرارداد

کارخانه شیر آلات مرجان

موسسه بازرگانی تقدیر زمان

وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

کارخانه نیو پایپ

موسسه بازرگانی سروش آذران

وزارت کشور

کارخانه بلور و شیشه اصفهان

شرکت ساختمانی سیمین سپاهان

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارخانه حایر(snowa )

موسسه خدماتی پرنیان

دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارخانه جاروبرقی آرامین

موسسه گیگا بایت (شعبه اصفهان)

مجلس شورای اسلامی

کارخانه پتوی گلبافت

موسسه بازرگانی تکادو (وابسته به ذوب آهن اصفهان)

قوه قضائیه

کارخانه تشک آرمان

موسسه خدماتی چهل پنجره،

استانداری اصفهان

کارخانه لاستیک سازی اطلس

موسسه صبا حفاظ اسپادانا

وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی

کارخانه ماشین سازی ترابی

موسسه خدماتی ماندگار

وزارت  میراث فرهنگی

کارخانه کشت صنعت ورامین

فرش مهستان شعبه مرکزی جنوب کشور

سازمان نظام پزشکی استان اصفهان

کار خانه ذوب آهن اصف

موسسه اینترنتی ایران گیت

اداره کل پست استان اصفهان

کارخانه سیمان سپاهان

 

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

کارخانه فولاد مبارکه سپاهان

 

دانشگاه علوم پزشکی کرج

 

 

دانشگاه علوم پزشکی تهران

 

 

اداره کل صنایع استان اصفهان

 

 

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

 

 

موسسه شهرک صنعتی استان صفهان

 

 

معاونت درمان استان اصفهان

 

 

معاونت دارو و غذا استان اصفهان

 

 

مرکز فوریتهای پزشکی استان اصفهان

 

 

شهرداری اصفهان(فرهنگی تفریحی شهرداری)

 

 

شورای اصناف کشور

 

 

سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان

 

 

اتاق اصناف ایران

 

 

سازمان نظام پزشکی ایران